Lehevaatamisi kokku

17.10.17

Valimised läbi, aitäh toetajatele

Avaldan tänu oma valijatele
Üle pika aja kirjutan ma taas blogisse. Vahepealne vaba aeg on lisaks kõigele muule tavapärasele kulunud kohalike omavalitsuste valimistele. Tegutsesin nii sotsiaalmeedias, osalesin telgikampaanias kui jagasin flaiereid. 

Kogu selle vaeva tulemus on 48 häält Mustamäelt. Kahetised tunded. Ühest küljest ei olnud häältesaak selline nagu ise oleksin oodanud, teisest küljest edastasin oma häältesaagilt endast palju tuntumaid kandidaate, näiteks Diana Klas ja Meelis Pai. 

Arvestades seda, et vaadates nii Mustamäed eraldi kui linna tervikuna, olin 30% parimate hulgas, siis võib küll lugeda tulemust igati korda läinuks. Silmi kindlasti maha lööma ei pea.

Igatahes olen ma väga tänulik kõigile inimestele, kes oma hääle mulle andsid. Aitäh teile.
Kuigi ma ei osutunud sel korral valituks ei jäta ma kindlasti oma vabatahtliku tegevust, ideede ja mõtete kirjapanemist, ega poliitika rindel jätkamist. Üks kord tuleb edu niikuinii. Kus ta pääseb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar