Lehevaatamisi kokku

21.12.13

Jõuluaja heategu

Legendi järgi oli pelikan esimene doonor maailmas
Sel kolmapäeval käisin ma taas üle pika aja doonoriks. Käimise üle on mul väga hea meel kolmel põhjusel.

1. Andes verd jõulude ajal teed topelt heateo, sest nagu öeldi "Üksinda kodus" filmis, siis jõulude ajal loeb iga heategu topelt.

2. Esmakordselt õnnestus mul endaga kaasa saada rohkem kui üks inimene. Kui tavaliselt saan ma endaga kaasa meelitatud heal juhul ühe sõbra, siis seekord lendasime verekeskusele peale lausa neljaliikmelise seltskonnaga. Great success. Verekeskuse töötajad olid samuti õnnelikud sellise seltskonna peale.

3. Lõpuks ometi õnnestus mul saada endast foto doonorina, kuid blogisse ma seda kahjuks panna ei raatsinud. Selle-eest on mul nüüd memento, mida ise vaadata ning sõbradele-sugulastele näidata, et näe mis vahva asjaga mina tegelen.

Kuna ma ise käisin ära, siis soovitan ka teistel inimestel, kel võimalust ja tahtmist olla doonor, käia jõulude ajal verd loovutamas. PERHi verekeskuste avamisajad 23-ndal, 27-ndal ja 30-ndal detsembril leiab siit:
http://www.verekeskus.ee/?op=body&id=9&art=392

Kõigile lugejatele ilusaid jõule soovides,
Taavi


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar