Lehevaatamisi kokku

28.10.13

21. sajandi rahvakunst

Minu kõige populaarsem meem praeguse seisuga
Inimesed on läbi aegade leidnud erinevaid viise enese väljendamiseks. Ennast näidatakse, et saada tähelepanu või siis tunnustust oma oskustele, kuid vabalt võib põhjuseks olla veel midagi muud.

Üks eneseväljenduse viise on kunst. Moodsal ajal, kus järjest enam inimesi kolinud interneti, on populaarseks kunsti vormiks meem.

Meem on vaimukas pilt, foto või GIF, millele lisatud humoorikas ja sisu seletav tekst. Enamuse meeme leiab naljalehelt 9GAG, mida ma ka ise üsna sageli külastan. 9GAG on hea võimalus paariks tunniks reaalsusest põgeneda ja veidike ka naerutatud saada.

Mingil hetkel tekkis aga tunne, et ma mitte ainult ei soovi loomingut nautida, vaid tahan ka ise aktiivselt loomeprotsessis osaleda. Seetõttu tegin 9GAGi oma konto ja olen aeg-ajalt ülesse laadinud päris oma meeme. Plusse on need omajagu saanud, kuid kahjuks mitte nii palju, et Trending või Hot lehele pääseda, loodetavasti see siiski ka ükskord juhtub. Need, kes tahavad minu loominguga lähemalt tutvuda, saavad seda teha siit.

Oma meemide juures püüan väljendada oma seisukohti või siis juhtumisi minuga. Vahest panen ka oma meemidesse mõtteteri ja tundeid, mida tekitavad minus teiste meemide nägemine. Kuna inimmõistus on piiritu kaev, siis võib minult tulevikus oodata veel sadu meeme, enne kui mul ideed otsa saavad. Kahtlen, et need otsa saavad, enne kasvan suureks ja tüdinen 9GAGIST, ehk.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar