Lehevaatamisi kokku

11.3.17

Milline võiks olla ideaalne nutitelefon?

Samsung Galaxy S2
Aeg-ajalt kiikan ma uudishimust sisse elektroonikapoodidesse. Lihtsalt selleks, et vaadata mida seal pakutakse ja millised on uusimad mudelid mobiiltelefonide või arvutite vallas.

Täna tegin taas ühe sellise jalutuskäigu ja pettumusega pean ma tõdema, et vaatamata sellele, et valikus on sõnaotseses mõttes kümneid mudeleid, ei ole ühtegi sellist, mis rahuldaks just minu nõudeid. Tee või oma elektroonikafirma, et saada selline telefon nagu ma soovin.

Seetõttu mõtlesin, et kirjeldaks milline näeb välja telefon, mida ma endale sooviks

Mõõtmed (P/L/K, mm): 125 - 128/66- 70/8,5-11 (et ikka triiksärgi taskusse ära mahuks)
Ekraan 4-4,2 tolli. Rohkem pole kõnedele vastamiseks ja SMS-imiseks vaja
Kaal (g) 115-135 g, ei pea olema liiga kerge, oluline on vastupidavus
Kaamera 12MP+, f/1,7 fookusava või suurem. Tahaks häid pilte, ka pimedas
Aku vahetatav, sest minu jaoks on mobiil aastateks, 3000 mAh+ mahutavus.
Muu: kriimustuskindel klaas, IP68 veekindlus, tolmu- ja põrutuskindel (Nagu vana hea Nokia 5140) Boonusena oleks abiks taskulamp.
SIM-kaart: normaalsuuruses SIM (15x25 mm). Väiksemaks saab teha, suuremaks mitte. Ime, et enam normaalsuuruses SIM kaardiga telefone enam ei saa.

Muudest asjadest võiks ära mainida, et see peaks olema kasutatav igas maailmanurgas (kolme- või neljasageduslik) ning antenn peaks olema selline, et ka sügavas soos oleks mõistlik levi.

Foto Galaxy S2-st on lisatud seepärast, et näidata, milline suurus ja disain mulle istuvad. Kuigi võrreldes S2-ga võiks kaamera olla parem ning korpus vastupidavam.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar