Lehevaatamisi kokku

4.10.14

Midagi teistmoodi

Dineri Rännumehe burger peekoni ja küüslauguga
Täna seadsin üle pika aja taas oma sammud enda lemmiksöögikoha, Dineri (Vabaduse pst 39), poole.
Tuli tahtmine endale midagi head ja paremat vahelduse mõttes lubada.

Plaan oli seekord proovida midagi sellist, mida ma varem proovinud polnud.  Tavaliselt meeldivad mulle Dineri burgeritest üldjuhul peekonit sisaldavad või teravamaitselised burgerid. Samas meeldib mulle ka Rännumehe burger, kuna see on rukkipala vahel ja seega mõnevõrra tervislikum. Täna otsustasin kombineerida paremad mõlemast maailmast, seega tellisin Rännumehe burgeri peekoni ja küüslauguga. (Tavaline Rännumees kumbagi ei sisalda) See läks küll tavapärasest kallimaks (5.50 vs 3.50), kuid head asjad ei tulegi elus odavalt.

Nii nagu ikka, tuli burgerit oodates omajagu jalga kõigutada. Need, kes loodavad oma toidu kätte saada mõne minutiga, neil Dinerisse ronida ei maksaks. Õnneks sai selle aja kenasti sisustada tassi kohviga, mis nagu teada, on Dineri klietidele tasuta, nö hinna sees.
Kui lõpuks oma tellimuse kätte sain ja hambad sisse lõin, sain aru, et olen teinud õige valiku. Küüslaugu ja peekoni kombinatsioon koos  muu sinna juurde kuuluvaga maitses veel paremini, kui ma oskasin ennustada. Seega jackpot`i panek minu poolt ja julgeks teistelegi seda kombinatsiooni katsetada.

Paastuperioodi sisustasin veel ühe tassi kohviga ja tagasiside lehe täitmisega. Tagasiside lehele õnnestus mul nii palju teksti panna, et kulutasin söögikoha pastaka tühjaks. Sorry. Ka tagasiside lehel kiitsin antud burgerikominatsiooni. Lisaks jagasin veel ühte burgeriideed. Samuti andsin paar kommentaari kuidas antud kohta veel täiuslikumaks muuta. Õnneks said mõtted enne otsa kui lehe serv ette jõudis. Igatahes etteantud kastist jäi küll minu mõtete jaoks väheks. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar