Lehevaatamisi kokku

27.2.15

Kuidas ma trammi vaderiks sain

CAF Urbos 3 juhikoht.
Mõnda aega tagasi korraldas Tallinna Linnatranspordi AS nimekonkurssi, et leida sobivad nimed uutele, Tallinnas sõitma hakkavatele trammidele. Osalesin ka ise antud konkursil ning saatsin omalt poolt päris mitu nimepakkumist. Paraku oli minu kiri saadetud nii palju aega tagasi, et olin suutnud selle juba ära unustada. Seepärast tuligi mulle üllatusena selle nädala alguses mulle saadetud meil, milles olin kutsutud Tallinna Trammiparki võtma vastu väikest meenet, kuna üks minu pakutud nimedest osutus selliseks, mis ühele uutele trammidest pandi. Olgu ära mainitud, et selleks nimeks oli Koidula.

Lisaks minule oli kohale kutsutud ka teised trammide vaderid. Kõigile anti tänutäheks nime pakkumise eest TLT termokruus. Vägagi asjalik meene minu meelest. Pärast meenete jagamist ning käesurumist Taavi Aasaga (kes ka üritusest osa võttis ning auhindu jagas) oli võimalus ka uude trammi sisse piiluda ning mõned pildid teha. Ise proovisin lausa juhikohal istumise ära. Päris mõnus tundus.

Uue trammi (ainsaks silmapaistvaks) veaks on ehk liiga kitsad istmed, mis silma järgi 35-37 cm laiaks disainitud, mistõttu isegi minu kasvu inimesel (160 cm) õla ja puusaruumi napiks kipub jääma. Aga see seletab ka selle, kuidas vanades trammides on 3 istet reas, uutes 4. Vihjeks veel nii palju, et istmete vahelt läbi minnes tuleb kõhu sissetõmbamist harjutada. Aga muidu oli igati moodne ja kena tramm, kuigi kuus infoekraani salongis on veits overkill.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar