Lehevaatamisi kokku

10.5.12

Vahva Tudengijooks

Tudengijooksu poster
Täna toimus Nõmme spordikeskuses Tudengijooks. Üritus toimus hetkel toimuvate tudengipäevade raames. Distantsiks oli 7,5 km ja osalejaid oli natuke üle 500.

Kuna ma ise pean lugu tervislikest eluviisidest ning minus leidub natuke ka sportliku hasarti, siis sai isegi ennast kirja pandud. Stardis võis mind näha numbri all 329.

Jooksu lõpetasin 252. kohal ajaga natuke üle 46 minuti. Kuigi ma olin endale eesmärgiks seadnud joosta alla 45 minuti, siis ma ei ole sugugi pettunud, sest andsin endast maksimumi. Eriti toredad olid viimased 200 meetrit, kui ma ühe kaasvõistlejaga sprintisin koos, et saada parem positsioon finišis. Kahjuks jäin ma alla, 2 sekundiga, kuid sain see eest vahva ja toreda emotsiooni.


Peale finišijoone ületamist ja kiipide tagastamist sai iga võistleja tasuta spordijoogi ja Fittesti ühe nädala priipääsme. Lisaks veel väike spordijoogipulbri pakk. Esimest kolme meest ja esimest kolme naist autasustati karikaga. Võitja aeg, 23 minutit ja sekundeid peale näitab, et tegemist oli kõrgetasemelise jooksuvõistlusega.


Võistluse korraldus ise jättis positiivse mulje. Stardinumbreid väljastati juba mitu tundi enne starti ning kohapeal oli olemas ka pakihoid. Samuti oli jooksudistantsil iga väikese maa tagant inimene, kes jälgiks, et kõik sujuks ja oleks korraks. Oli näha, et kõik vajalik oli korralikult läbi mõeldud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar