Lehevaatamisi kokku

29.1.14

Chow King - kiirtoidu kuningas

Chow King - uus söögikoht Tallinnas, Mustamäel, Mustika
kaubanduskeskuses, Tammsaare tee 116
Täna avati Mustika kaubanduskeskuses uus hiina ja india toite pakkuv kiirsöögikoht Chow King. Kuna olen ise suur teravate toitude armastaja, otsustasin kohe avamispäeval kohale minna, et välja selgitada kui hea kohaga tegemist on.

Suurepärane toit
Proovitoiduks võtsin ma "Teravad nuudlid kanaga" Hinnaks oli roal 3.70. Seega igati soodne, arvestades veel seda, et Chopsticksis maksavad teravad nuudlid 4.10. Ports, kusjuures on sama suur või suuremgi.
Esimesed ampsud proovinuna selgus, et siin söögikohas terav tõepoolest tähendab teravat. Olin lausa üllatunud. Tuleb tunnistada, et ei mäletagi, millal mul viimati söömine nii aeglaselt läks, kuna toit on väga vürtsikas. Kuid see kõik on väga hea, saad seda mille eest maksad. igati aus värk.
Samuti tuleb Chow Kingi nuudlite kiituseks öelda, et nad ei ole nii rasvased, kui teistes kohtades. Sa tõepoolest tunnetad nuudlite ja maitseainete maitset.
Kuna sain raha eest rohkem kui lootnud olin, siis tuli poole roa pealt ka plaaniväliselt üks pudelivesi juurde võtta. Tavaliselt lähevad sellised road mul nagu nalja. Seega, kui vajate ehedat ja teravat nuudlirooga, siis Chow king on koht, mille poole vaadata.

Koha muudab heaks peakokk
Põhjus, miks toit antud kohas nii hea on, peitub ilmselt peakokas, kelleks on Singh Indiast. Väga lahe ja värvikas mees, kes mitte ainult ei tee süüa, vaid suhtleb ka klientidega ning uurib kuidas toit neile meeldib.
Ta nägi ära, kuidas mul nuudlitega läheb ning tuli pani mulle nuudlitele magusat kastet, et mul kergem süüa oleks (Tasuta kusjuures!). Väga lahe ja kena žest minu meelest. Tekkis kohe tahtmine kunagi uuesti sinna tulevikus sööma minna.
Elav näide sellest, et söögikoha tugevuse määrab ära peakokk ja tema meeskond. Sa võid avada uhke restorani ja panna tööle äsja kokakoolist tulnud inimesed madala palgaga, kuid kaua selline koht püsti ei püsi, kuid tehes lihtsa koha, aga panustades inimestesse, võid teha suurepärase koha mis vapralt ajahambale vastu peab.

Lõpetuseks soovin äsjaavatud söögikohale edu ning loodan, et neil saab palju kliente olema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar