Lehevaatamisi kokku

3.1.12

Minu uus blogi

Blogida või mitte - selles on küsimus
Alates tänasest kuulun ka mina tuhandete ja miljonite blogipidajate ridadesse. Blogi pidamine on suurepärane võimalus väljendada oma mõtteid ja vaateid tsensuurimata ja kärpimata kujul. Blogi pidamine on vahetu ja jõuab otse inimesteni. Seetõttu mulle blogi pidamine kui selline ka huvitav tundub.

Millest ma siis kirjutan? Põhiliselt teemadel mis tunduvad mulle hingelähedased ja mille puhul oskan ma ka sõna sekka öelda tingituna oma haridusest ja lugemusest. Nendeks teemadeks on või saavad olema elektriautod, alternatiivsed energiaallikad, ühistransport, energeetika, haridus jne. Igal juhul loodan, et minu postitused saavad olema huvitavad lugeda ning minu blogi saab mitu andunud järgijat.


10 kommentaari:

  1. Kas sul on olnud momente, kus kommentaari ei lasta läbi või on muudetud? Blogi seepärast ka lahe, et kõik mõtted korraga ühes kohas.

    VastaKustuta
  2. Mitte kommentaare, vaid artikleid. Eelmine aasta jah oli üks juhtum kus Postimehes tublisti lõigati minu saadetud arvamusartiklit (Seotud tuumajaama rajamise vajadusega Eestisse ja alternatiivide võrdlemine). Pärast seda pole enam ajalehte asju saatnud.

    VastaKustuta
  3. Olen otsinud kontaktandmeid, et midagi kysida, seoses valimistega, aga ei leidnud. Kuidas teie käest (peale valimistuuride, sest sinna ma ei sattunud) midagi kysida saaks?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere. Üks võimalus mult midagi küsida on postitada kommentaar mõne minu blogipostituse all mille kohta teil küsimus tekib. Nii nagu te olete teinud selle postituse all.

      Kustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Hm - ja mingit meilivõimalust ei ole? Valimismöllus osaledes peaks siiski see ka avalik olema, kui mitte Teie isiklik, siis mingi selleks puhuks tehtud meiliaadress siiski. Siin tundub veidi imelik, sest blogiteemaga pole siin mingit seost. Aga no minugi poolest, tahaksin teada Teie seisukohta selles osas, et kunagi vastasite yhele kysimustikule, millele paljud teie erakonnast vastamata jätsid (mis neile kyll mingil moel au ei teinud). https://docs.google.com/spreadsheets/d/1l-Je-7SaJlDDH1Ovk_kf8PMMJfw5Mt5zvAn0tBbs7vQ/edit#gid=239787960 Teie vastasite ja kuigi sattusin selle kysimustiku peale pärast seda, kui olin valinud, oli hea leida, et ei pidanud vähemalt kohe oma häält muutma minema :-) Aga jäi kysimus - olite vastanud kolmandale kysimusele, et Te ei poolda abielu määratlemist põhiseaduses mehe ja naise vahelise abieluna. Miks te seda ei poolda? Tänulik pisukese selgituse eest.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere
      Olen inimene, kes hindab privaatsust, seetõttu pole ma oma e-maili ka avalikult levitanud. Kuni ma pole otseselt Riigikogus sees, ei näe ma ka vajadust selle suurema levitamise järele. Muuseas, Vabariigi valimiskomisjoni lehel on minu kontaktandmed kenasti olemas, sealt SAPTK need arvatavasti sai ka.

      Teiseks, kui huvitavad minu ja/või programmilised vaated, siis tasuks külastada postitust http://taavisimson.blogspot.com/2015/01/vabaerakond-kinnitas-oma.html kus ma olen juba mitmele mulle esitatud küsimusele vastanud. Täiendavalt saab minu vaadete kohta lugeda ka http://taavisimson.blogspot.com/2014/11/miks-ma-kandideerin-riigikokku.html

      Vastates nüüd Teie küsimusele, miks ma ei poolda Põhiseadusesse must-valgelt kirja panemist, et perekond on mehe ja naise vaheline liit. Peamine põhjus on see, et seda on juba sisuliselt tehtud. §27 (2008 PSi järgi) algab sõnadega: "Perekond rahva püsimise ja kasvamise ning ühiskonna alusena on riigi kaitse all."
      Mõtlev inimene saab väga selgelt aru, et kasvada, loomulikul teel, saab vaid perekond, kus on mees ja naine. Seega on mehe ja naise olemasolu kohutus täisväärtuslikus perekonnas sama hästi kui sisse kirjutatud. Enamgi veel, kui mõtleme terminile "püsimine", siis see eeldab rahvaarvu kasvu või vähemalt samaks jäämist ning mitte rahva liigset vananemist. See punkt välistab ka massilise lapsendamise, mis oleks justkui samasooliste perede kasvu alus, sest massiliste lapsendamiste korral rahvaarv ei kasva, vaid langeb või äärmisel juhul püsib staatiline, vananemise eest ei ole aga sel juhul pääsu.

      Seega, seni kuni seadusetegijad austavad PSi poolt kehtestatud põhimõtteid, on traditsioonilised pereväärtused kaitstud ning muretsema ei pea. Väljendades veel arvamust KESi kohta, siis leian, et niipea see ei jõustu. Kuna selle jõustumiseks on vaja palju rakendussätteid ning uues Rigikogu koosseisus saab olema mitmeid liikmeid, kes nendele vastu, siis antud, rahva poolt põlatud, seaduse vastuvõtmine (täpsemalt jõustumine) saab olema üle kivide ja kändude protsess, kui üldse jõustub, sügavalt kahtlen, et see juhtub 01.01.2016 nagu seni lubatud.

      Loodetavasti saite oma küsimusele ammendava vastuse.

      Kustuta
  6. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  7. Aitäh pika ja p6hjaliku vastuse eest. Teie p6hjendus tundub loogiline. Loodame siis, et see kooselu seadus kunagi ei j6ustu! Tundub, et v6in olla kindel, et seisate selle seaduse vastu, kui Riigikokku saate. Hääletasin Teie poolt, soovin jaksu ja 6nne, et läheks nii nagu soovite. Heade soovidega, Eike Urke

    VastaKustuta